Dropdownmenu

2017年8月27日星期日

《蟹肉拼三文魚子丼》

 近日FB常被洗版講旅行,講飲講食都係日本、日本、都係日本🎌

心雖然相隔很遠,但安坐家中原來都可以食到日本既味道❤️

訂購自日本樂天既松葉蟹海鮮組合🦀!!自由配搭,想點食點整都得👍🏼

一碗滿滿蟹肉拼三文魚子丼,再加一份自家制燒汁豚肉丼配流心蛋,飲返杯梅酒🥃

超超超滿足!!!😍

唔駛去日本都可以滿足晒3個願望😋



2017年7月24日星期一

《韓燒》

 在家中韓燒並非第一次

今次嘗試買了新的食材,真係不得了😍

❤️推介❤️

燒鱔。脆卜卜。香口彈牙超正👍🏼

菠蘿。鮮甜多汁。燒完爆汁👍🏼

羊架。皮脆肉嫩👍🏼

燒牛。韓燒牛肉是必備👍🏼

墨汁腸。外表黑忟忟,但味道超級好👍🏼

日本洋蔥。又甜又香👍🏼



2017年4月26日星期三

《飲飲食食好去處18》

 以前返工間唔中都會幫襯😊

要行上半山,行到身水身汗仲要排長龍都要食既茄通,大排檔懷舊風味~

濃厚的蕃茄湯底🍅配公仔麵或通粉都得

我就鍾意鮮茄牛肉咸牛蛋通😋

另外必食:檸蜜脆脆、咖央多、咸檸七、凍奶茶👍🏼👍🏼

勝香園


《飲飲食食好去處17》

 朋友生日選了食素菜🥗🥒🥕

素菜真係好小食,以往都係食傳統齋菜

這間新派齋菜又有另一番風味~

很多菜式都做得很精緻,味道都很不錯👍🏼

雅。悠蔬食


《飲飲食食好去處16》

 香港人的集體回憶~

冬菇亭係真係所剩無己😞

朋友帶我來這個人氣大排擋在沙田禾輋邨,

人實在太多,晚上6時半已經全場滿座,因為他的名氣也是極負盛名的。

掛住食有很多餸菜也忙記了拍照😜

在網上一看,原來有道招牌菜《wasabi 手撕雞》,很多人說一試難忘😍

雞控的我,一定要找個機會再去試試😆

陳根記



《飲飲食食好去處15》

 每次去深井食飯一定會選陳記燒鵝👍🏼

還一定要去老店!坐露天位更有風味⛱️

燒鵝香噴噴😋

小菜有鑊氣👍🏼

仲可以自帶海鮮,只收加工費,鍾意咩煮法都得

深井陳記燒鵝

《飲飲食食好去處14》

很久沒有跟大家開心share了

今次要分享就是韓式烤雞店🐥🐥🐥

一共提供12款不同味道的烤雞,有辣有不辣😋

賣點。不經油炸、外層香脆、肉質嫩滑、低熱量、低膽固醇👍🏼

這次試了3款不同口味:

芝士烤雞~濃濃的芝士粉配上香脆雞塊👍🏼

蜜糖咖哩烤雞~咖哩味淡淡的,蜜糖味重👍🏼

香蒜檸檬烤雞~酸酸甜甜很開胃👍🏼👍🏼(我最喜歡這個口味,下次要再嘗試其他口味呢😁

還吃了粉絲蛋捲、芝士炒年糕、魚糕湯、烤雞沙律、牛肉粉絲年糕。。仲有沙冰特飲🍧

超滿足❤️

鍾意吃雞的朋友們一定要去試試💨

Goobne Chicken



精選帖子

韓式晚餐

熱門帖子