近日FB常被洗版講旅行,講飲講食都係日本、日本、都係日本🎌
心雖然相隔很遠,但安坐家中原來都可以食到日本既味道❤️
訂購自日本樂天既松葉蟹海鮮組合🦀!!自由配搭,想點食點整都得👍🏼
一碗滿滿蟹肉拼三文魚子丼,再加一份自家制燒汁豚肉丼配流心蛋,飲返杯梅酒🥃
超超超滿足!!!😍
唔駛去日本都可以滿足晒3個願望😋
近日FB常被洗版講旅行,講飲講食都係日本、日本、都係日本🎌
心雖然相隔很遠,但安坐家中原來都可以食到日本既味道❤️
訂購自日本樂天既松葉蟹海鮮組合🦀!!自由配搭,想點食點整都得👍🏼
一碗滿滿蟹肉拼三文魚子丼,再加一份自家制燒汁豚肉丼配流心蛋,飲返杯梅酒🥃
超超超滿足!!!😍
唔駛去日本都可以滿足晒3個願望😋
在家中韓燒並非第一次
今次嘗試買了新的食材,真係不得了😍
❤️推介❤️
燒鱔。脆卜卜。香口彈牙超正👍🏼
菠蘿。鮮甜多汁。燒完爆汁👍🏼
羊架。皮脆肉嫩👍🏼
燒牛。韓燒牛肉是必備👍🏼
墨汁腸。外表黑忟忟,但味道超級好👍🏼
日本洋蔥。又甜又香👍🏼
以前返工間唔中都會幫襯😊
要行上半山,行到身水身汗仲要排長龍都要食既茄通,大排檔懷舊風味~
濃厚的蕃茄湯底🍅配公仔麵或通粉都得
我就鍾意鮮茄牛肉咸牛蛋通😋
另外必食:檸蜜脆脆、咖央多、咸檸七、凍奶茶👍🏼👍🏼
~勝香園香港人的集體回憶~
冬菇亭係真係所剩無己😞
朋友帶我來這個人氣大排擋在沙田禾輋邨,
人實在太多,晚上6時半已經全場滿座,因為他的名氣也是極負盛名的。
掛住食有很多餸菜也忙記了拍照😜
在網上一看,原來有道招牌菜《wasabi 手撕雞》,很多人說一試難忘😍
雞控的我,一定要找個機會再去試試😆
~陳根記
很久沒有跟大家開心share了
今次要分享就是韓式烤雞店🐥🐥🐥
一共提供12款不同味道的烤雞,有辣有不辣😋
賣點。不經油炸、外層香脆、肉質嫩滑、低熱量、低膽固醇👍🏼
這次試了3款不同口味:
芝士烤雞~濃濃的芝士粉配上香脆雞塊👍🏼
蜜糖咖哩烤雞~咖哩味淡淡的,蜜糖味重👍🏼
香蒜檸檬烤雞~酸酸甜甜很開胃👍🏼👍🏼(我最喜歡這個口味,下次要再嘗試其他口味呢😁)
還吃了粉絲蛋捲、芝士炒年糕、魚糕湯、烤雞沙律、牛肉粉絲年糕。。仲有沙冰特飲🍧
超滿足❤️
鍾意吃雞的朋友們一定要去試試💨
~Goobne Chicken