買左舊雪花靚牛肉
一部分攞嚟炆清湯牛腩
連埋牛骨一齊煲既湯
湯頭十分之清甜
留返啲濃湯加幾片靚牛肉
越式生牛肉湯河
誕生啦 ~
牛肉好滑熟得啱啱好
加啲辣椒粒幾滴檸檬汁
雖然唔係好正宗 哈哈
但真係好味架!
材料:
豬肉碎......500g
醃料:
生抽..........1湯匙
蠔油………..1湯匙
紹興酒…….1湯匙
老抽………..1茶匙
魚露………. 1茶匙
糖……………50克
黑椒碎…….適量(如做黑椒味才加入)
醬料:
蜜糖...……..適量
做法:
1)豬肉碎加入醃料拌勻打至起膠,放入雪櫃醃4-5小時
2)從雪櫃取出放涼,回復室溫狀態大約半小時
3)預備一張焗盤尺寸的錫紙,把豬肉碎放上並輕輕壓扁,上面鋪一張保鮮紙,用木棍把豬肉碎平均推開,推平大約厚3-4mm
4)焗爐預熱180度,把錫紙移上焗盆上,撕掉保鮮紙,放焗爐上層,焗15分鐘
5)拿出焗盆,在豬肉片上搽適量蜜糖,再放入焗爐焗3分鐘(如果做黑椒味便灑上少許黑椒碎)
6)反轉豬肉片再搽適量蜜糖,放入焗爐中層,用200度焗5分鐘上色
7)焗好,放涼,用刀或鉸剪,剪成小塊便可以食用
Tips:
1)魚露係調味的靈魂,一定要落
2)豬肉焗完第一層會有水分流出,如果太多要倒掉,不多可以留在焗盆繼續焗
3)每個焗爐溫度不一樣,需自行調節
4)我會在焗盆底部鋪一張牛油紙以免癡底
5)豬肉碎買20%fat, 太瘦整出嚟會好乾,如果有半肥瘦最好