❤️特濃芝士蛋糕🍰
我既第一次呀😂
第一次整芝士蛋糕送比Honey🥰
Honey 話好好味😋比滿分💯開心死了😍
材料&做法:
餅底: 80g 馬利餅打碎 + 30g牛油(溶液)拌勻,放入7吋模掃平,放雪櫃30分鐘。
忌廉芝士 500g(室温)加 80g砂糖打至軟滑,分次加入4隻蛋拌勻,
完全拌勻後再加入100g淡忌廉(已打起成凝固狀態)拌勻,加無鹽牛油80g (溶液) &
半個檸檬汁 拌勻,將混合物倒入有餅底嘅模,用錫紙包模底,將7吋餅模放於加咗水嘅焗盤上,以160度焗60分鐘。
焗好,放涼後甩模,擺入雪櫃,完成✅




















