沙嗲雞肉串燒。大愛❤️
~最啱開扒地招呼朋友👍🏼
~配啤酒一流👍🏼
有冇人鍾意食串燒✋🏼
去親食泰國菜、日式放題都必定食嘅串燒🍢🍡
自己整又平又好味😋
氣炸又得,焗又得,想食幾多串都得😋
材料:
雞排 2磅(約3-4塊)
洋蔥 半個
竹簽 20枝
蜜糖 適量
醃料:
雞粉 1/2茶匙
鹽 1/2茶匙
糖 3茶匙
芫茜粉 1/2湯匙
黃薑粉 1/2湯匙
小茴香粉 1/2湯匙
甜辣椒粉 1/2湯匙
咖哩粉 1湯匙(如果扁辣的話只需加1茶匙)
辣椒粉 1/2湯匙(如喜歡辣可加)
麻油 小許
沙嗲醬汁:
印尼沙嗲膏 1 包
*在印尼店可以買到(附圖)

做法:
1. 雞排去皮把肉切成 1 至 1 1/2吋丁塊,把洋蔥剁碎
2. 將所有醃料拌勻,加入洋蔥碎和雞塊拌勻,放入雪櫃醃4-5小時,醃隔夜更入味
3. 竹簽浸水10分鐘,然後把醃好的雞塊穿上
4. 燒熱油鑊,用中火把雞串兩面煎至微黃(不要煎到熟透,約4成便可)
5. 焗爐預熱200度,排好雞串,每邊焗8-10分鐘,如用氣炸鍋不需要預先煎香雞串,直接放入已預熱炸鍋用180度氣炸8-10分鐘(視乎不同焗爐及雞肉厚度)
6. 最後在雞串上下兩面塗點蜜糖,再焗1分鐘便可
7. 沙嗲醬汁做法,拿你需要的份量加小小熱滾水攪拌即可食用




