Dropdownmenu

2018年2月12日星期一

《飲飲食食好去處19》

 🥢盤菜大比拼💪🏼 

每年都會食盤菜,以往食過屏山傳統盤菜、太興、鴻星都唔錯😋

今年試新野,3間不同出品 ⁚

我覺得翠園最有水準,食材和味道都很好,性價比高👍🏼

第二係輝哥火鍋,材料十足但味道略淡,都不錯的

最後倫哥真的麻麻地,食左一陣下面全是豬皮蘿蔔,仲要蘿蔔係唔好食,粉粉的口感似柚皮,整體味道都一般。

下年又試邊間好呢😄



精選帖子

韓式晚餐

熱門帖子