🥢盤菜大比拼💪🏼
每年都會食盤菜,以往食過屏山傳統盤菜、太興、鴻星都唔錯😋
今年試新野,3間不同出品 ⁚
我覺得翠園最有水準,食材和味道都很好,性價比高👍🏼
第二係輝哥火鍋,材料十足但味道略淡,都不錯的
最後倫哥真的麻麻地,食左一陣下面全是豬皮蘿蔔,仲要蘿蔔係唔好食,粉粉的口感似柚皮,整體味道都一般。
下年又試邊間好呢😄
沒有留言:
發佈留言