雖然係多功夫要俾時間同心機
食完就覺得係值得嘅
比一般年糕更軟糯煙靭
用了增城蔗糖味道清香不甜膩
令人想一試再試
就趁新年來做試試做吧~
終於做到令我滿意既蘿蔔糕❤️
我既試食專員都話掂係個種口感喇
成功果刻真係好開心
亦都好想分享俾大家~
材料:蘿蔔 3斤半 (去皮後計)
臘腸 3條
臘肉 半條
瑤柱 8粒 (大粒)
蝦米 大半碗
紅蔥頭 2粒
粉槳:
蘿蔔水 400ml
粘米粉 340g
澄麵 30g
粟粉 20g
調味料:
鹽 1茶匙
雞粉 2茶匙
片糖 1/3塊
蠔油 1 茶匙
胡椒粉 1茶匙
做法:
1)瑤柱、蝦米洗乾淨浸水3-4小時
2)浸過的瑤柱蝦米水留起備用
3)瑤柱隔水蒸30分鐘至軟身後撕成幼絲備用
4)臘腸、臘肉放入滾水煮10分鐘
5)把臘腸、臘肉沖洗後切細粒備用
6)紅蔥頭切成幼粒備用
6)蘿蔔去皮後,一半刨粗絲,一半切成粗條
7)粘米粉、澄麵、粟粉、雞粉、鹽、胡椒粉放入大盤拌勻備用
8)燒熱油鑊,把瑤柱炒香剩起,再把臘腸、臘肉、蝦米炒香,下小許紹興酒爆香,留起小量材料放面作裝飾用
9)原鑊加入蘿蔔條,瑤柱蝦米水約400ml(唔夠就加水)並加入片糖、蠔油加蓋煮至軟身熄火
10)在鑊中拿起400ml蘿蔔水放涼幾分鍾開粉用,逐少加入蘿蔔水在大盤內並攪拌至沒有粉粒隨即倒入已煮至軟身的蘿蔔條(連水)再加入已炒香的瑤柱和臘味粒撈勻



12)平均舖上瑤柱和臘味粒在蘿蔔糕面
13)放入已水滾的蒸爐或鑊中大火蒸約60分鐘
14)用竹籤插入蘿蔔糕,如果有粉槳黐住竹籤即係未熟透,要再加時蒸
安坐家中都可以食到有水準嘅點心
一家人仲可以坐埋一齊慢慢嘆
除咗蘿蔔糕係自家製
其他都係買返嚟蒸幾分鐘就食得
方便又好味!
趁熱開飯啦
👉🏼黑松露燒賣
👉🏼蟹子燒賣
👉🏼金黃海皇餃
👉🏼蠔皇鮮竹卷
👉🏼黃金糕
👉🏼流沙包
👉🏼香煎蘿蔔糕
👉🏼鳳爪排骨飯
👉🏼梅菜肉餅飯
蘿蔔糕是賀年必食糕點~
一家人都很喜歡吃但我竟然還未做過!
今年終於的起心肝試試做
看似容易但做起來並不簡單
特別是水份的控制
蘿蔔水份太多(可能用大根的關係)
之間要不斷調節粉槳份量
最後幸好還能完成 。
味道有待明天才能品嘗喔~