Dropdownmenu

2020年4月29日星期三

《免焗士多啤梨啫喱芝士蛋糕》

 做這個蛋糕時雖然有點蝦碌,但總算成功,對我新手來說賣相還不錯呀😄

送給媽媽的生日蛋糕🎂心意好緊要呢!

所以揀咗士多啤梨🍓紅紅的、滿滿的❤️❤️❤️

媽媽話真係好好味!真心的說真的😄



餅底材料:

瑪莉餅.............100g (或消化餅)

無鹽牛油.........40g

 

士多啤梨果醬材料:

士多啤梨.........250g

砂糖................30g

檸檬汁.............10g

 

士多啤梨芝士層材料:

忌廉芝士.........280g

砂糖.................30g

牛奶.................30g

魚膠粉..............6g

士多啤梨果醬...80g

淡忌廉..............200ml

砂糖.................15g

 

士多啤梨啫喱層材料:

士多啤梨果醬...150g

魚膠粉...............5g

水......................35g

檸檬啫喱層材料:

檸檬汁..............10g

砂糖..................40g

魚膠粉..............7g

水.....................200g

士多啤梨..........約40粒


用7寸圓形蛋糕模具

餅底做法:

1)把模具底部及圍邊鋪上牛油紙,牛油紙高度要比模具高出3cm

2)馬利餅或消化餅放入密實袋壓碎 + 牛油(溶液)拌勻,放入7吋模掃平,放雪櫃30分鐘

士多啤梨果醬做法:

3)士多啤梨切成小粒放入煲內加糖及檸檬汁煮至濃稠,再放入攪拌機內打成果醬蓉

士多啤梨芝士層做法:

4)忌廉芝士室温放軟加30g砂糖打至軟滑備用

5)淡忌廉加15g砂糖用攪拌器打至成凝固狀態,備用(不要太挺身,有少少紋路便可以)

6)牛奶和魚膠粉混合用熱水座溶後加入忌廉芝士用括刀混合再加入士多啤梨果醬攪勻

7)並加入已打好的淡忌廉完全混合

8)把士多啤梨芝士醬倒入已雪好餅底的模具內

9)輕輕搖兩下把空氣放走,放入雪櫃雪1小時

士多啤梨啫喱層做法:

10)魚膠粉和水用熱水座溶,加入士多啤梨果醬混合,倒入已雪好的芝士層上,放入雪櫃雪30分鐘

11)部份士多啤梨切開一半放在蛋糕模內周邊,中間位置放上原粒士多啤梨(選擇較細粒的士多啤梨和高度相約的比較好)

檸檬啫喱層做法:

12)魚膠粉和100g水用熱水座熱,備用

13)檸檬汁加糖加100g水放入小煲來煲滾熄火和魚膠粉水混合攪勻,放涼

14)慢慢倒入士多啤梨上,啫喱水蓋過士多啤梨的一半便放入雪櫃雪1小時,定型後再把剩餘的啫喱水加上直至完全覆蓋士多啤梨(如果一次過放滿啫喱水的話,士多啤梨便會浮起令造型不好)

15)放雪櫃1晚直至完全凝固

2020年4月24日星期五

《豉椒炒蜆》

 豉椒炒蜆❤️

大排檔風味😋  

蜆買返嚟浸鹽水等佢吐沙,浸1個鐘左右就放入滾水煮到小小開口即刻撈起再用水清洗(千祈唔好煲到開曬口)這個做法目的係確定裏面沒有沙及泥,咁樣就放心食啦!一樣咁鮮甜架!


材料 

蜆..........2斤

蒜頭.......3粒切碎

豆豉.......適量

乾蔥.......2粒

薑片.......3塊

芫荽蔥...適量


醬汁:

豆瓣醬....1湯匙

蠔油.......2湯匙

糖...........1茶匙

紹興酒....1茶匙


做法 

1)蜆浸鹽水吐沙,浸1小時左右

2)放蜆入滾水煮到小小開口即刻撈起用水清洗乾淨,洗走泥沙(備用)

3)燒熱鑊落油,放薑片乾蔥蒜蓉豆豉爆香,有香味後放入醬汁煮滾,試味

4)落蜆快炒吸收醬汁,最後加上少許芫荽蔥兜勻,完成

2020年4月23日星期四

《日式咖喱炆牛肋條》

要返工有時真係冇咁多時間煮餐飯!

所以平日最緊要簡單又好餸飯 ~

日式咖喱炆牛肋條❤️個汁仲可以點薄餅食  😋

材料容易買,一邊炆牛肋條,一邊煎薄餅

好快就攪掂👍🏼



做法:

牛肋條出水後切件(備用)洋蔥薯仔甘筍切件放入鑊炒香後加入牛肋條兜勻,加水差不多到材料高度細火炆半個鐘,開蓋加入半盒咖喱磚,再炆多15分鍾,關火焗多半個鍾攪掂,蔥油餅買現成煎香就得啦😁

2020年4月21日星期二

《台式肉燥》

朋友問起我台式肉燥做法,我找一找原來真的做過呢!就等我喺度回顧一下❤️
肉燥除咗配飯仲可以撈麵食 ,小朋友又啱食!飯都食多幾碗 ,好味道😋

材料: 

豬肉碎..........1磅

冬菇..............10隻(細)

紅蔥頭..........2粒

炸蒜蓉..........2茶匙

紹酒..............1湯匙

醬汁: 

台灣醬油膏....3湯匙

豉油...............2湯匙

老抽...............1湯匙

冰糖...............5、6小粒

五香粉...........1茶匙

胡椒粉...........1茶匙


做法:

冬菇浸軟後切粒,紅蔥頭去皮切片,爆香乾蔥片和炸蒜蓉後,加肉碎和冬菇快炒贊1湯匙酒,加入醬汁和2碗水滾後轉細火,煲1個半小時(如用LC 或STAUB 煲1小時便可, 關火再焗15分鐘),完成

《魷魚筒🦑x泡菜炒飯 🍚》

韓風第三回 ❤️

來做一個Fusion菜~!  

泡菜炒飯辣辣地好好味😋

釀入魷魚筒掃鰻魚汁用airfryer焗一焗,仲好惹味添啊!

2020年4月20日星期一

《韓式炒粉絲》

食譜未寫完又有第二道菜出場😂
韓式炒粉絲❤️
五顏六色 又健康又好味👍🏼



材料:

韓國粉絲..........半包 

牛肉或豬肉......200g

洋蔥.................半個

甘筍.................半條 

冬菇..................4隻(可以不加)

雞蛋..................1隻 

菠菜.................半斤

白芝麻.............少許 

醬汁:

生抽...............4湯匙

味淋...............2湯匙

水..................200ml 

糖...................4茶匙

麻油...............1湯匙

做法:

1)把醬汁混合,牛肉或豬肉切成條狀,放少許醬汁醃10分鐘,備用

2)韓國粉絲放入滾水煮4分鐘(煮至微微軟身便可)拿出切段,再放入剩餘醬汁拌勻,備用

3)洋蔥、甘筍、冬菇切絲炒香,備用

4)菠菜放入滾水煮30秒,拿起浸冰水,揸乾水切成小段,用少許豉油和麻油撈勻,備用

5)雞蛋打勻,放入煎pan煎成蛋皮切絲,備用

6)燒熱油鑊,炒牛肉再放入粉絲炒勻,再放已炒熟的洋蔥、甘筍、冬菇和菠菜兜勻加入少許醬汁,試味和調味

7)上碟,最後放上雞蛋絲和少許白芝麻,便成

2020年4月18日星期六

《醬燒炸雞》

 韓風熱~醬燒炸雞🐔🍯

好鬼好味!食唔停口啊❤️

食炸雞點少得杯啤酒呀!🍺

好鍾意睇韓國節目,又翻睇尹食堂   ,每一道菜都好想煮,其中一味醬燒炸雞睇到我流晒口水,終於試做咗,好味到呢!!!!真係唔講得笑,用嚟請客都好一流👍🏼

材料:

雞柳............500g

炸雞粉........一包

生粉............適量

麵包糠........適量

醬汁材料:

洋蔥............半個

豉油.............一湯匙

韓國糖漿......50g(如沒有糖漿可用糖代替)

水.................120ml

蒜蓉..............少許

 

炸雞做法:

1)雞柳洗乾淨抹乾水1條切成3份,備用

2)炸雞粉用100ml水開成糊狀,把切好的雞塊放入並撈勻醃10-15分鐘(我用日清炸雞粉的,用其他牌子也可以)

3)把生粉和麵包糠混合放在平底碟,份量1:1,並準備小鍋放入適量的油慢火加熱

4)把每一件雞肉平均沾上生粉和麵包糠混合物,薄薄的一層便可以

5)放木筷子入油鍋測試溫度,筷子邊緣有小氣泡便可以開始放入雞肉,油溫不要太高,炸8分鐘便可以拿起,放上隔油架(如果不喜歡醬汁這樣吃已經好好味喔!)
6)把炸好的雞塊和醬汁放在平底鑊煮熱,煮至醬汁起小氣泡和濃稠便可以啦
 

醬汁做法:

把洋蔥切成小塊放入小煲內,加入醬汁煮滾(如喜歡蒜蓉味可加少許蒜蓉一起煮)煮到洋蔥變軟便可試味(味道自行調節)最後加入少許生粉,備用

2020年4月16日星期四

《芒果糯米飯》

 芒果糯米飯🥭

簡易電飯煲版 📝

近日在街市或超市見到芒果,好吸引好想食😍

這個季節🥭開始合時,仲要平靚正!

整返個芒果糯米飯加埋個椰汁超正呀😋 


「四人份量」

材料:

芒果.............2個

黑糯米.........2杯

椰汁.............1罐(400ml)

椰漿.............1包

糖.................2茶匙

鹽.................少許

糯米飯做法:

1)黑糯米洗乾淨浸水3至4小時(期間要清洗及換水2,3次左右)之後放入電飯煲煮,水的分量同一般煮飯一樣就可以

2)椰汁+椰槳+糖+少少鹽放入小煲內煮滾,備用

3)當糯米飯煮熟打開飯煲蓋加一杯已調味椰汁與糯米飯拌勻,關電飯煲蓋焗10分鐘

淋面椰汁做法:

4)剩餘的椰汁加生粉水用大火煮至杰身(不要加得太多,因為會越煮越杰)

5)把煮好的糯米飯放在碟上,旁邊放已切好的芒果肉,淋上煮好的椰汁,便成

2020年4月14日星期二

《黑糯米雞酒》

 黑糯米雞酒🥘女士補身之選❤️

黑糯米酒有助補氣血、暖脾胃  、有助消化促進血液循環,除咗產後坐月進補  ,女士們常常手腳冰冷或月事後有助補血暖身作用   !

媽媽是一位陪月員,就來請她教我煮這道菜吧。

媽媽還指定一定要用這枝酒,因為她上堂時老師說補身效果是最好的,  我都真的很喜歡這種味道  ,甜甜的濃濃的酒香 ,雞肉及木耳吸收晒湯汁,非常美味😋 最緊要飲埋啲湯唔好嘥,精華所在! 👍🏼


材料:

雞.............1隻

黑木耳......適量

花生..........適量 (不落也可)

紅腰豆.......適量(不落也可)

紅棗..........10粒 (去核)

老薑..........10片(切絲或拍扁)

黑糯米酒...1碗

熱水...........2碗

麻油...........適量

做法:

1)木耳用清水浸軟去蒂,切成小塊或買木耳絲浸軟便可,備用。

2)雞洗乾淨,瀝水,斬件,加入1湯匙生抽少許生粉拌勻,備用。

3)薑去皮,洗乾淨,切絲或切片用刀略為拍扁,紅棗洗乾淨去核,備用。

4)花生、紅腰豆用清水浸過夜,洗乾淨備用。

5)燒熱鑊落1湯匙麻油,下薑爆香,然後加入雞件略煎至兩面金黃,加木耳、花生同紅腰豆炒勻,加入2碗熱水及半碗黑糯米酒,大火滾起後改用小火再煮20分鐘。

6)開蓋加紅棗再用小火煮10分鐘,最後加入剩餘的半碗黑糯米酒再加適量鹽調味,即成。

精選帖子

韓式晚餐

熱門帖子