要返工有時真係冇咁多時間煮餐飯!
所以平日最緊要簡單又好餸飯 ~
日式咖喱炆牛肋條❤️個汁仲可以點薄餅食 😋
材料容易買,一邊炆牛肋條,一邊煎薄餅
好快就攪掂👍🏼
做法:
牛肋條出水後切件(備用)洋蔥薯仔甘筍切件放入鑊炒香後加入牛肋條兜勻,加水差不多到材料高度細火炆半個鐘,開蓋加入半盒咖喱磚,再炆多15分鍾,關火焗多半個鍾攪掂,蔥油餅買現成煎香就得啦😁
沒有留言:
發佈留言