韓風熱~醬燒炸雞🐔🍯
好鬼好味!食唔停口啊❤️
食炸雞點少得杯啤酒呀!🍺
好鍾意睇韓國節目,又翻睇尹食堂 ,每一道菜都好想煮,其中一味醬燒炸雞睇到我流晒口水,終於試做咗,好味到呢!!!!真係唔講得笑,用嚟請客都好一流👍🏼




雞柳............500g
炸雞粉........一包
生粉............適量
麵包糠........適量
醬汁材料:
洋蔥............半個
豉油.............一湯匙
韓國糖漿......50g(如沒有糖漿可用糖代替)
水.................120ml
蒜蓉..............少許
炸雞做法:
1)雞柳洗乾淨抹乾水1條切成3份,備用
2)炸雞粉用100ml水開成糊狀,把切好的雞塊放入並撈勻醃10-15分鐘(我用日清炸雞粉的,用其他牌子也可以)
4)把每一件雞肉平均沾上生粉和麵包糠混合物,薄薄的一層便可以










沒有留言:
發佈留言