Dropdownmenu

2020年4月18日星期六

《醬燒炸雞》

 韓風熱~醬燒炸雞🐔🍯

好鬼好味!食唔停口啊❤️

食炸雞點少得杯啤酒呀!🍺

好鍾意睇韓國節目,又翻睇尹食堂   ,每一道菜都好想煮,其中一味醬燒炸雞睇到我流晒口水,終於試做咗,好味到呢!!!!真係唔講得笑,用嚟請客都好一流👍🏼

材料:

雞柳............500g

炸雞粉........一包

生粉............適量

麵包糠........適量

醬汁材料:

洋蔥............半個

豉油.............一湯匙

韓國糖漿......50g(如沒有糖漿可用糖代替)

水.................120ml

蒜蓉..............少許

 

炸雞做法:

1)雞柳洗乾淨抹乾水1條切成3份,備用

2)炸雞粉用100ml水開成糊狀,把切好的雞塊放入並撈勻醃10-15分鐘(我用日清炸雞粉的,用其他牌子也可以)

3)把生粉和麵包糠混合放在平底碟,份量1:1,並準備小鍋放入適量的油慢火加熱

4)把每一件雞肉平均沾上生粉和麵包糠混合物,薄薄的一層便可以

5)放木筷子入油鍋測試溫度,筷子邊緣有小氣泡便可以開始放入雞肉,油溫不要太高,炸8分鐘便可以拿起,放上隔油架(如果不喜歡醬汁這樣吃已經好好味喔!)
6)把炸好的雞塊和醬汁放在平底鑊煮熱,煮至醬汁起小氣泡和濃稠便可以啦
 

醬汁做法:

把洋蔥切成小塊放入小煲內,加入醬汁煮滾(如喜歡蒜蓉味可加少許蒜蓉一起煮)煮到洋蔥變軟便可試味(味道自行調節)最後加入少許生粉,備用

沒有留言:

發佈留言

精選帖子

韓式晚餐

熱門帖子