最近大熱嘅《惡魔雞煲醬》大家試過未 ~!
平時食雞煲都係出去食嘅多,因為煮雞煲實在太麻煩,呢包方便醬係屋企自家煮又真係好方便喎!
雞.................一隻
姜.................四片
蒜頭.............四粒
紅蔥頭..........兩粒(切片)
紫洋蔥..........一大個 (切大件)
唐芹..............一棵 (切段)
蔥..................一扎(切段)
芫荽..............兩扎 (切段)
惡魔雞煲醬...1包
做法:
1)雞切件洗乾淨吸乾水,用豉油、豆粉、鹽、糖、紹酒調味,最小醃1-2小時,醃過夜更好,備用
2)燒熱油鑊落料頭爆炒(薑、蔥頭、 蒜頭、紅蔥頭)炒到有香味後加入雞煲醬包內的香料炒至香味撲鼻
3) 加入雞件炒至金黃色再加紫洋蔥和雞煲醬炒勻,落1茶匙糖和1碗水兜勻後,並加入唐芹、芫荽蔥, 加蓋把雞件煮熟,大火滾起後轉中小火煮大約5分鐘
4) 煮好後轉移到另一個煲內加上紫洋蔥圈及芫荽作裝飾,完成 !
食後感~我覺得味道是適合平常食開小辣的我,帶一點麻,會偏鹹少少, 鍾意重口味嘅非常合適😄
雞煲醬內有一包辣椒粉(相片最後一張)我並沒有用,因為他寫辣度驚人😱如果食得辣既你,可以試吓加埋一齊煮,挑戰一下😆











沒有留言:
發佈留言