Dropdownmenu

2016年8月23日星期二

《飲飲食食好去處5》

 又去搵食啦。。。😄😄

第一次食沙腩,真係同牛腩好唔同,肉質非常嫩,連住肉的部分係根位好爽,食過就知係好野!👍🏼👍🏼

即使普通一碗牛腩麵,每塊都肥瘦適中!仲有腐乳通菜,必食!個腐乳醬味道整得好出色,唔係度度食到哩個味,推介!

以前住附近都未曾食過這間店,今日途經竟然發現到好野
潮龍園(太子)


沒有留言:

發佈留言

精選帖子

韓式晚餐

熱門帖子