又去搵食啦。。。😄😄
第一次食沙腩,真係同牛腩好唔同,肉質非常嫩,連住肉的部分係根位好爽,食過就知係好野!👍🏼👍🏼
即使普通一碗牛腩麵,每塊都肥瘦適中!仲有腐乳通菜,必食!個腐乳醬味道整得好出色,唔係度度食到哩個味,推介!
沒有留言:
發佈留言