點心系列~
冰格成日常滿,想入貨都無位!今天清雪櫃~ 有蝦又有春卷皮啱晒整炸雲吞,脆卜卜😋又易整,唔駛去酒樓食啦😋
個汁我用茄汁白醋喼汁加片糖,點埋個汁食簡直一樣咁呀 👍🏼
做法:
1) 蝦仁用鹽、胡椒粉、廚酒、生粉醃一陣
2) 把蝦放在春卷皮上,包法如圖
3) 用生粉水黐埋口
4) 慢火用油炸,用木筷子測試油溫,筷子邊有少少氣泡就啱啦 或 氣炸 180度5分鐘再200度5分鐘

👉🏼春卷皮有分底和面,光滑果邊係面,面向外先可以炸得靚
👉🏼氣炸時記得要噴油,如果唔係就會好乾
👉🏼醬汁記得要試味,如果太杰可以加多少少水










沒有留言:
發佈留言