家中2位少爺都好鍾意食卡邦尼意粉
其實好易煮但出去食細細碟都唔平
自己煮加多幾粒煎帶子
立即又貴格幾倍😆
同場加映哥哥煮既水波蛋
流心🤩真係做到流心架!
材料:意粉/長通粉 170g (大約3分1包)
煙肉粒/煙肉片(切細塊) 適量
巴馬臣芝士粉 30g
蛋黃2隻
淡忌廉 60g
做法:
1)燒熱一鍋水加2茶匙鹽,加入意粉煮至軟身(適合自己的口感),備用
2)準備一個碗,加入芝士粉、蛋黃、淡忌廉打勻,備用
3)煮意粉同時間準備一個煎pan, 加入少許油,中慢火把煙肉炒香至金黃色,落黑椒碎一齊炒香
4)轉慢火加入已烚好的意粉炒勻
5)熄火等2分鐘左右,加入卡邦尼汁拌匀直至變稠身,灑上芝士碎片即成。
Tips: 一定要熄火後再放涼一陣才可以拌入蛋汁,如果太熱加蛋汁便會變成炒蛋狀態




沒有留言:
發佈留言