每次去激安都很擠擁,貨品琳琅滿目樣樣都想買😍
最吸引我嘅第一位當然去買和牛,整牛丼、 煎牛扒、壽喜燒。。。諗起都🤤
第二位就係呢盒日式厚切叉燒,肉質鬆化唔會乾,有少少油脂又燒得好香,配上日式拉麵簡直一流,加埋我最愛既糖心蛋,唔駛出街食啦!
TABETE日式拉麵係我近期常常入貨的,湯底濃而不膩,幼麵條,煮大約5分鐘麵質還是QQ的,很有彈性咬口,有多種味道選擇👍🏼
沒有留言:
發佈留言