Dropdownmenu

2020年3月31日星期二

《中式湯水1》

 好少同大家分享中式湯水 🥣

其實一星期我都會煲兩至三次 

飲多啲湯水又健康對皮膚又好❤️

近排好鍾意用腰果栗子煲素湯

好清甜好滋潤  👍🏼

我仲好鬼鍾意食煲完既腰果,好味呀😋



沒有留言:

發佈留言

精選帖子

韓式晚餐

熱門帖子