個個都話M&S牛角包好好味,終於比我買到啦 🥳
整咗三份不同口味🤤
👉🏼芝士火腿牛角包
👉🏼蜜糖牛角包
👉🏼牛油果碎蛋牛角包
🥐好香好鬆軟 ,唔怪之得咁多人推介👍🏼
Honey 話芝士火腿好味😋 如果上面加少少蜜糖就Perfect 😂
沒有留言:
發佈留言